Očima módní ikony

Autor: Ondřej Novotný
Datum: 4. 12. 2019
Foto: archiv značky

Pokud se slavná značka spojí s výjimečným návrhářem, lze očekávat mimořádné věci. „Něco tak provokativního, tak úchvatného… že se to dotkne vaší duše,“ láká designér Alexander Wang. Ve spolupráci s proslulým šperkařským domem Bvlgari obnovil jejich ikonický hadí motiv Serpenti v kolekci kabelek Serpenti Through the Eyes of Alexander Wang. „Je pro ty, kteří už mají všechno. A chtějí ještě trochu víc,“ dráždí zákazníky Wang.

Americký návrhář je mistrem v kombinování vysoké a běžné módy − a to samé udělal i nyní. Inspiroval se běžnými obaly, jako jsou krabička na hodinky či dárková taška, a zkombinoval je s hlavou hada Bvlgari Serpenti, jehož historie v podobě šperku sahá do padesátých let minulého století. Výsledkem je šest kabelek, každá v několika barevných variacích (klasické bílé a černé, trendy mátově zelené a luxusní hadí a ještěrčí kůži). Kromě běžnějších modelů jde do prodeje i mladistvá ledvinka Belt Bag, kterou lze nosit kolem pasu nebo přes tělo. Dalším typem je už vysoce elegantní, ale stále praktická Duette, extravagantní Triplette s třemi zlatými sponami, prostorný shopper Shopping Tote, Minaudière připomínající šperkovnici a Two-in-One Satchel se stahováním na šňůrku. Na žádné z nich nechybí hadí hlava či další plazí detaily jako třeba speciální poutko Serpenti na minimalistické kabelce Minaudière, které je zároveň originálním náramkem.

Kolekce nabízí pro každého něco − moderní i tradiční barvy, špičkové materiály, módní novinky i klasické siluety. Wangovým cílem totiž od začátku bylo, aby si v kolekci našly to svoje zákaznice všech věkových kategorií. „Chtěl jsem vytvořit něco, co se soustředí na − při nákupu luxusního zboží − často přehlížené obyčejné věci, a udělat z nich produkt, který budou chtít zájemci z celého světa, bez ohledu na věk,“ vysvětloval při uvedení kolekce, jejíž tváří se stala modelka Hailey Bieberová, manželka zpěváka Justina Biebera.

Jeho nevšední pohled na módu, ve které se hravě mísí staré a nové, moderní a tradiční, obyčejné a přepychové, se tak může stát nejen novým trendem, ale i nadčasovou klasikou oceňovanou ještě mnoho let.