Montblanc představuje novou, monochromaticky černou kolekci. I s hercem Cillianem Murphym

Autor: PN
Datum: 10. 11. 2021
Foto: Montblanc

Montblanc představuje novou, monochromaticky černou kolekci UltraBlack, procházející napříč všemi produktovými kategoriemi. Vzdává hold dědictví značky a oslavuje charakteristické atributy spojené s touto ústřední barvou domu – styl, eleganci a jednoduchost nadčasového designu.

Černá je absolutní barvou a v luxusu je vyjádřením nekonečné krásy a výjimečného designu. Je  také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl ebonit  hlavní ingrediencí při výrobě originálních psacích per. Černá je tak jednou ze dvou barev v  emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913. A teď uvádí kolekci Montblanc UltraBlack, vůbec první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.

Kolekce, která oslavuje nadčasovost legendární černé barvy, propojuje jednoduchost a čistou eleganci ve všech produktových liniích, od kožených doplňků přes psací pera po hodinky a chytré technologie. Každý předmět v kolekci je odvážným vyjádřením sofistikovaného moderního stylu a byl vytvořen tak, aby inspiroval všechny, kdo na cestě za svými vysněnými cíli hledají flexibilitu, všestrannost a styl.

„Černá barva hraje v esenci domu Montblanc velkou roli a je základem identity naší značky, která se v průběhu let přerodila ve značku luxusního byznysového životního stylu. Jednotlivé produkty v kolekci jsou sjednoceny černým designem a byly pečlivě vybírány na základě každodenních potřeb a myšlení těch, kteří se nesnaží jen uspět, ale chtějí zanechat stopu, a vše, co dělají, má vždy smysl a cíl. Kolekce Montblanc UltraBlack nabízí nositelné chytré technologie pro lepší konektivitu, kožené doplňky pro plynulou mobilitu, psací potřeby pro odvážné nápady a kreativitu a hodinky pro smělou eleganci,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Současně s uvedením kolekce UltraBlack Montblanc spouští také druhou vlnu své kampaně What Moves You, Makes You a představuje nové Mark Makers, tedy osobnosti, které ve svém životě dělají, co je nejvíc inspiruje, a na své životní cestě zanechávají stopu, svůj odkaz. Po oceňovaném režisérovi Spiku Leeovi, herci Taronu Egertonovi, herci, zpěvákovi a spisovateli Chenu Kunovi a herečce Xin Zhi Lei vypráví Montblanc příběhy dvou nových výjimečných osobností, herce Cilliana Murphyho a mezinárodní dýdžejky Peggy Gou. V rámci kampaně, která přináší poselství, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje, se Mark Makers objevují právě s doplňky z nové kolekce Montblanc UltraBlack.